Z důvodu stěhování brněnské prodejny na novou adresu dochází ke zdržení expedice objednávek.
Děkujeme za pochopení.
Zavolejte nám (Po-Pá 9-17)

Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě gun.cz, ozve se dodavateli na e-mail: info@gun.cz a do předmětu zprávy napíše: „reklamace-číslo objednávky“ nebo zavolá dodavateli na telefony uvedené v kontaktech a obě strany se dohodnou na způsobu vyřízení reklamace. Zásilky, které budou zaslány na adresu dodavatele bez předchozí domluvy nebudou dodavatelem vyzvednuty.

Reklamace zasílejte na adresu:

 

NEXT COMPANY s.r.o. 
Trnitá 373/14
Brno 602 00

 

Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náležejí nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Kupující má zejména právo:

Vyřízení reklamace

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.