Otevírací doba v Praze na objednání - volejte na telefon +420 774 810 514
Zavolejte nám (Po-Pá 9-17)

Reklamace , vrácení zboží

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup:

Pokud chce zákazník reklamovat nebo vrátit zboží koupené v internetovém obchodě gun.cz, ozve se dodavateli na e-mail: info@gun.cz a do předmětu zprávy napíše: „reklamace-číslo objednávky“ nebo „vrácení zboží-číslo objednávky“ zavolá dodavateli na telefony uvedené v kontaktech a obě strany se dohodnou na způsobu vyřízení. Zásilky, které budou zaslány na adresu dodavatele bez předchozí domluvy nebudou dodavatelem vyzvednuty.

Zboží zasílejte na adresu:

 

NEXT COMPANY s.r.o.
prodejna GUN.cz 
Kšírova 497/122
Brno 619 00

 

Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náležejí nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Kupující má zejména právo:

  • na vyřízení reklamace nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak
  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení:

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 

V přídadě vrácení zboží je 14-ti denní lhůta na vrácení částky na číslo účtu, které zákazník uvede v protokolu.

Při vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky:

    Zboží musí být nepoškozené
    Zboží nesmí být použito
    Zboží musí být kompletní
    Společně se zbožím dodejte doklad o koupi
    Zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou

 V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 25% z vrácené částky.