V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Pokud chce zákazník reklamovat nebo vrátit zboží koupené v internetovém obchodě gun.cz, ozve se dodavateli na e-mail: info@gun.cz a do předmětu zprávy napíše: „reklamace-číslo objednávky“ nebo „vrácení zboží-číslo objednávky“ zavolá dodavateli na telefony uvedené v kontaktech a obě strany se dohodnou na způsobu vyřízení. Zásilky, které budou zaslány na adresu dodavatele bez předchozí domluvy nebudou dodavatelem vyzvednuty.
NEXT COMPANY s.r.o.
prodejna GUN.cz
Kšírova 497/122
Brno 619 00
Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náležejí nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Kupující má zejména právo:
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
V přídadě vrácení zboží je 14-ti denní lhůta na vrácení částky na číslo účtu, které zákazník uvede v protokolu.
Při vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky:
Zboží musí být nepoškozené
Zboží nesmí být použito
Zboží musí být kompletní
Společně se zbožím dodejte doklad o koupi
Zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou
V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 25% z vrácené částky.